وبلاگ

4 مدل از شیک ترین ظروف آشپزخانه سال 1403

لیست شیک ترین ظروف آشپزخانه سال 1403

ظروف آشپزخانه نقش بسیار کلیدی و مهمی در زیبایی و شیک به نظر رسیدن محیط آشپزخانه دارند. از طرفی ساعات زیادی از روز در محیط آشپزخانه سپری می‌شود؛ به همین دلیل داشتن شیک ترین ظروف آشپزخانه می‌تواند به روحیه و انگیزه بیشتر افراد کمک نماید؛ چرا که کار کردن با ظروف زیبا و مدرن می‌تواند حس مطلوب و خوبی در روحیه افراد ایجاد نماید. اگر شما نیز تصمیم به خرید ظروف آشپزی مثل سبد میوه فلزی دارید یا در حال تکمیل کردن جهیزیه خود هستید و یا تصمیم به خرید عمده لوازم آشپزخانه دارید، پیشنهاد می‌شود مطالعه این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه قصد داریم چهار مدل از شیک‌ترین و مدرن‌ترین ظروف آشپزخانه سال را به شما عزیزان معرفی نماییم.

 

لیست شیک ترین ظروف آشپزخانه سال 1403

 

لیست کامل جدیدتریین و شیک ترین ظروف آشپزخانه

اگر می‌خواهید در سال جدید ظرف و ظروف آشپزخانه خود را نو کنید، این مقاله به کمک شما می آید.

ظروف پذیرایی چوبی

ظرف‌ها و لوازم آشپزخانه چوبی می‌تواند تا حد زیادی به زیبایی و طراوت محیط آشپزخانه شما کمک کند. این روزها نیز استفاده از ظروف چوبی بسیار ترند شده است؛ چرا که این محصولات علاوه بر زیبایی که دارند با توجه به عمر طولانی مدتی که دارند نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

علاوه بر آن شما با تهیه و خرید وسایل و ظروف آشپزخانه چوبی می‌توانید طبیعیت و حس سر زندگی را به محیط خانه خود بیاورید. از طرف دیگر این ظروف به راحتی با سایر وسایل خانه هماهنگی پیدا می‌کنند؛ چرا که رنگ طبیعی و ظاهر ساده‌ای دارند که همین ویژگی ظروف چوبی را به محصولی منحصر به فرد و یکی از شیک ترین ظروف آشپزخانه تبدیل کرده است.

همچنین لازم است این موضوع را به خاطر داشته باشید که ظروف و وسایل آشپزخانه چوبی همیشه مد هستند و می‌توان سال‌ها از این وسایل استفاده نمود بدون آنکه ذره‌ای خراب یا فرسوده شوند.

همچنین امروزه بسیاری از وسایل اشپزخانه با تلفیق چوب و سرامیک یا چوب و شیشه طراحی و تولید می‌شوند که این موضوع نیز خود می‌تواند به زیبایی و هماهنگی بیشتر محصولات کمک نماید. برای مثال بسیاری از بانکه سرامیکی دارای درب‌های چوبی می‌باشد، همچنین استند چوبی در سایزبندی و طرح‌های متنوع می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای افرادی باشد که به نظم و زیبایی محیط آشپزخانه خود اهمیت می‌دهند.

 

معرفی شیک ترین ظروف آشپزخانه

 

ظروف سرامیکی خاص و شیک

از شیک ترین ظروف آشپزخانه، می‌توان به ظروف سرامیکی اشاره نمود که به زیبایی بیشتر محیط شما کمک می‌کند. در سال‌های اخیر شاهد استقبال بیشتر افراد از ظرف‌های سرامیکی بوده‌ایم و اگر به هر خانه و اشپزخانه‌ای سر بزنید، چندین مدل از ظروف سرامیکی را مشاهده خواهید نمود.

شاید یکی از عمده‌ترین دلایل استقبال افراد از این ظروف را بتوان به تنوع و سبک ساده و شیک این ظروف نسبت داد. در واقع سبک مینیمال و ساده ظروف سرامیکی موجب جلب توجه هر فردی خواهد شد.

از طرفی این ظروف به راحتی با سایر وسایل آشپزخانه و پذیرایی هماهنگی پیدا می‌کنند. همچنین ظرف‌های سرامیکی در مدل‌های فانتزی بسیاری نیز طراحی و تولید شده‌اند که همین موضوع موجب شده است تا این ظروف مناسب برای همه سلیقه‌ها باشد.

از جمله ظروف سرامیکی شیک و پرطرفدار می‌تواند به جا ادویه‌ای، ست نمکدان و فلفل پاش و روغن ریزها، لیوان سرامیکی در طرح و مدل‌های مختلف اشاره نمود.

بانکه‌های چوبی، شیشه‌ای و سرامیکی

یکی از هوشمندانه‌ترین موضوعات که به شیک و زیباتر شدن محیط آشپزخانه کمک می‌کند و موجب می‌شود تا آشپزی کاری دلنشین و راحت شود، طراحی و ساخت محصولات متنوع و مناسب برای هر چیز است. از طرف دیگر در گذشته بیشتر محصولات در ظروف پلاستیکی نگهداری می‌شدند که این ظروف نه تنها ظاهر زیبا و شیکی نداشتند؛ بلکه به طبیعت نیز آسیب فراوانی وارد می‌کردند؛ چرا که محصولات پلاستیکی عمر و دوام زیادی ندارند و خیلی زود دور ریخته می‌شوند.

در مقابل ظروف و محصولات چوبی به خوبی می‌توانند این موضوع را جبران کرده و به شیک بودن و حس طراوت و زندگی محیط آشپزخانه شما کمک کنند به خصوص اگر طرفدار ظروف پلاستیکی یا کریستال نیستید، بانکه‌های چوبی، شیشه‌ای یا سرامیکی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. البته محصولاتی هم وجود دارند که ار تلفیق شیشه و چوب هستند.

این موضوع از دو جهت دارای اهمیت است موضوع اول، بخش زیبایی و طراحی منحصر به فرد است که تلفیق شیشه و چوب منجر به تولید محصولی بسیار زیبا می‌شود و موجب می‌شود تا شما به راحتی به شیک ترین ظروف آشپزخانه دست پیدا کنید.

موضوع دوم راحتی بیشتر در حین آشپزی است، چرا که این بانکه‌ها کمک می‌کند تا به راحتی محتویات داخلی ظروف را مشاهده کرده و از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که بانکه‌ها کاربردهای بسیاری دارند و شما با تهیه سایزهای مختلف می‌توانید از این محصولات برای نظم دهی بیشتر محیط آشپزخانه خود استفاده نمایید.

برای مثال شما می‌توانید از بانکه‌ها به عنوان جا حبوباتی، جا ماکارونی، جای ادویه‌، تنقلات، چای، قند و شکر و یا هر چیز دیگر استفاده نمایید.

 

چهار مدل از شیک ترین ظروف آشپزخانه

 

ظروف سرو و پذیرایی

از شیک ترین ظروف آشپزخانه و پذیرایی به ظرف‌های سرو می‌توان اشاره نمود. ظروف سرو نیز در طرح وجنس و مدل‌های مختلفی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده‌اند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه، دکوراسیون منزل و وسایل آشپزخانه خود، بهترین و مناسب‌ترین نوع این ظروف را تهیه نموده و در مهمانی‌های خود از آن استفاده نمایید و به عنوان میزبانی شیک و هنرمند بدرخشید.

در ادامه به چندین مدل از انواع ظروف سرو اشاره شده است.

  • ظروف سرو فلزی: این نوع محصولات بدنه فلزی دارند و در مدل‌های گرد یا مستطیلی طراحی می‌شوند و بیشتر به عنوان سینی سرو یا تابه سرو شناخته می‌شوند. همچنین امروزه محصولات فلزی رنگبندی متنوع و جذابی دارند که این موضوع موجب می‌شود تا سلیقه‌های مختلفی را بتواند راضی نگه دارد. اگر دوام و عمر محصولات برای شما مهم هستند و به ساده و شیک بودن ظروف آشپزخانه خود اهمیت می‌دهید، ظروف فلزی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
  • ظروف سرو چوبی: این ظروف به تخته سرو نیز شهرت دارند و مناسب برای افرادی هستند که به محصولات و ظروف چوبی علاقه‌مند هستند. ظروف چوبی از شیک ترین ظروف آشپزخانه به شمار می‌آیند که دوام و عمر طولانی دارند و به هیچ عنوان فرسوده و خراب نمی‌شوند.
  • ظروف سرو سرامیکی: اگر مینیمال و سادگی ظروف برای شما حائز اهمیت است، قطعا انتخاب ظروف سرامیکی برای سرو و پذیرایی از مهمان‌ها می‌تواند شما را راضی نگه دارد. تنوع ظروف سرامیکی نیز بسیار زیاد است و شما می‌توانید از رولت خوری‌ها یا شیرینی خوری دو طبقه به عنوان شیک ترین ظروف آشپزخانه برای سرو مواد غذایی مختلف با توجه به سلیقه خود استفاده نمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.