وبلاگ

نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی

نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی

نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی کدام موارد می باشد؟

آداب پذیرایی و استفاده از وسایل پذیرایی یکی از مسائل مهم در خانه و به ویژه در رستوران ها و هتل های با کیفیت می‌باشد. در همین راستا رعایت نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی و سایر وسایل پذیرایی می‌تواند بسیار مهم باشد. در رستوران ها و هتل ها به دلیل اینکه خرید این وسایل با تعداد بالا انجام می‌شود بهتر است از وسایلی خرید کنیم که دارای کیفیت بالا باشند. اگر خرید ما از تجهیزات بی کیفیت و ضعیف باشد هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ اعتباری ممکن است متضرر شویم. پیشنهاد ما به شما همراهان همیشگی استفاده از سینی سرو و پذیرایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان همچون سینی کاریزما می‌باشد.

نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی کدام موارد می باشد؟

خرید انواع سینی سرو و پذیرایی

چرا سینی یکی از ملزومات مهم پذیرایی به حساب می آید؟

یکی از دلایلی که اهمیت اطلاع از نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی را بیشتر می‌کند اهمیت خود سینی در روند و آداب پذیرایی است. تقریبا در تمام جهان انواع نوشیدنی، شیرینی و بسیاری از خوراکی ها در سینی سرو می‌شود. در صورت مناسب نبودن مدل سینی امکان ریختن مواد و ایجاد نارضایتی برای مشتریان و مهمانان وجود دارد. همچنین یک سینی مناسب برای میزبان و کارکنان یک رستوران و هتل هم می‌تواند مهم باشد زیرا که کارکردن با آن آسان و راحت خواهد بود.

چرا سینی یکی از ملزومات مهم پذیرایی به حساب می آید؟

مدل های جدید سینی سرو و پذیرایی

اصلی ترین نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی کدام موارد می باشد؟

در این بخش به  نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی که باید هنگام خرید این محصولات آن را رعایت کنید اشاره خواهیم کرد:

هر آنچه باید قبل از خرید سینی سرو و پذیرایی بدانید:

  1. جنس سینی: یکی از مهمترین نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی این مورد می باشد. همواره سینی ای بخرید که جنس و کیفیت آن بالا باشد. بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست.
  2. کاربرد سینی: با توجه به مکان و مراسمی که می‌خواهید از سینی استفاده کنید رنگ و جنس آن تعیین می‌شود. همیشه رنگ های شاد را برای سینی خود استفاده نمایید. رنگ های سیاه و کدر برای سینی مناسب نیستند چون کثیفی و آلودگی در آنها کمتر دیده می شود.
  3. دسته های سینی: در  تمامی مدل ها بسیار مهم است. بی کیفیت بودن و شل و لق بودن دسته های سینی می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد. از این جهت پیشنهاد ما به شما استفاده از سینی سرو دسته دار می‌باشد.
  4. ابعاد سینی: برای سینی هایی که برای نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است از مدل هایی با لبه های 5 سانتی استفاده کنید. در این صورت چایی و نوشیدنی با احتمال کمتری روی مهمان ها خواهد ریخت.
  5. قیمت سینی: این مورد نه تنها برای سینی بلکه برای تمامی ملزومات زندگی مهم می‌باشد. بر اساس نوع مصرف و محل مورد استفاده بودجه شما نیز برای هزینه کردن تعیین می شود.

اصلی ترین نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی

سینی پذیرایی مدل دسته دار

راهنمای خرید ظروف سرو و پذیرایی

مانند نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی راهنمای خرید سایر ظروف و ملزومات پذیرایی هم مهم و قابل توجه می‌باشد. یک سری موارد عمومی برای راهنمای خرید تجهیزات پذیرایی وجود دارد که این موارد عبارت است از:

  1. محل مصرف وسایل
  2. قیمت ظروف مصرفی
  3. جنس و کیفیت ظروف سرو
  4. شکل ظروف پذیرایی
  5. خوراکی ها و نوشیدنی هایی که در این ظروف سرو خواهند شد.
  6. رنگ این ملزومات
  7. برند ظروف

 

راهنمای خرید ظروف سرو و پذیرایی

انواع سینی سرو و پذیرایی

در نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی انتخاب نوع سینی بسیار مهم است. انواع سینی عبارتند از:

  1. از لحاظ جنس: سینی ها معمولا از جنس چوب، فلز و ملامین در بازار موجود می‌باشند. معمولا سینی های فلزی و لاکچری برای مراسمات رسمی، سینی های چوبی با جنس متوسط برای مصارف خانگی و همین سینی ها با جنس چوب عالی برای مراسمات رسمی و هتل ها و در نهایت سینی های پلاستیکی و ملامین عمدتا برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. سینی های کریستال و شیشه ای که  به دلیل سنگینی و احتمال شکستن و گران بودن بیشتر به عنوان ملزومات دکوری مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. از لحاظ داشتن دسته: یکی از نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی دسته دار بودن و بدون دسته بودن آن است. مدل های دسته دار پرکاربردترین و محبوب ترین انواع سینی می باشند. دلیل آن هم راحتی استفاده می‌باشد به همین دلیل طراحان این محصولات بیشتر بر روی این مدل مانور می دهند.
  3. مدل های بدون دسته: این سینی ها نسبت به سینی های دسته دار جدیدتر می‌باشند. کار کردن با آنها کمی مشکل است برای پذیرایی سرپایی مناسب نیستند ولی برای استفاده به عنوان سینی اردور عالی هستند. سینی آروین با طراحی بسیار زیبا برای این منظور عالی است.

انواع سینی سرو و پذیرایی

 

سینی های جدید پذیرایی

در صورتی که در نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی به روز بودن برای شما مهم است این قسمت را به دقت مطالعه کنید. به روز ترین مدل های سینی عبارتند از:

  1. انواع سینی های چوبی: در سال های اخیر این مدل سینی ها در انواع، شکل ها و جنس های مختلف طراحی و تولید شده است. از زمان عرضه به بازار این مدل ها مورد استقبال فراوان قرار گرفته اند.
  2. سینی مدل شیجا: این نوع سینی ها از جدیدترین مدل ها با طراحی به روز می باشند. دارای اشکال خاص عمدتا مستطیل شکل بوده  و علاوه بر محلی برای محصول اصلی دارای قسمت هایی برای تنقلات و سایر محصولات نیز  می باشند. این مدل ها عمدتا از چوب راش ساخته می شوند و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشند.
  3. سینی های آینه ای: از مدل های جدید دیگر می توان به سینی های آینه ای، انواع مینی سینی ها، تی پلیت ها، انواع پلیت های پذیرایی اشاره کرد.

سینی های جدید پذیرایی

 

 کیفیت ظروف سرو و پذیرایی

کاملا مشخص است که یکی از مهمترین نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی و تمامی ملزومات پذیرایی دیگر کیفیت آنها می باشد. با توجه به اینکه ظروف سرو و پذیرایی در رستوران ها و هتل ها دائما در حال استفاده می‌باشند در صورت بی کیفیت بودن می‌توانند مشکل ایجاد نمایند. این مشکل می‌تواند هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ حیثیتی به مجموعه آسیب برساند. به همین دلیل خرید این محصولات با کیفیت و برند خوب و مدل های مناسب با کارایی بالا بسیار مهم است.

 

کیفیت ظروف سرو و پذیرایی

 

ابعاد و جنس سینی پذیرایی

در خصوص جنس سینی در قسمت قبل توضیح داده شد ولی ابعاد سینی هم یکی از نکات مهم و کلیدی در انتخاب آن می‌باشد. ابعاد سینی باید متناسب کاربرد آن باشد. سینی بزرگ دست و پا گیر خواهد بود و سینی کوچک وسایل پذیرایی مورد نظر را در خود نمی‌تواند جا بدهد. به همین دلیل باید با توجه به محل استفاده از سینی اعم از خانه، رستوران، کافه و غیره ابعاد مناسب آن را تهیه نمایید. همچنین جنس سینی برای دوام این محصول هم مهم می باشد. در صورتی که جنس سینی ضعیف یا متوسط باشد عمر مفید کمتری خواهد داشت.

 

ابعاد و جنس سینی پذیرایی

بهترین مارک سینی پذیرایی کدام می باشد؟

در نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی  علاوه بر موارد گفته شده باید حتما به برند آن هم توجه داشته باشید. برند های مورد اشاره تنها سینی تولید نمی کنند بلکه تمامی وسایل آشپزخانه را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کنند. این برند ها عبارتند از:

  1. برند ترکیه ای پاشاباغچه: همانطور که مستحضر هستید ترکیه در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است. این برند هم از بهترین ها در این زمینه می باشد.
  2. وسایل آشپزخانه یونیک: این برند تحت لیسانس انگلیس بوده و در کشور چین تولید می شود. این محصولات دارای کیفیت و دوام بالایی می باشند.
  3. برند لوکسینه: یک برند ایرانی تولید کننده لوازم آشپزخانه لوکس و مدرن می‌باشد که محصولات زیبا و با کیفیت بالا و با قیمت ارزان و مقرون بصرفه به مشتریان خود ارائه می‌کند.
  4. مارک پارس اپال: این برند ایرانی بوده و تحت لیسانس یک برند معتبر انگلیسی می باشد. محصولات این برند وطنی دارای کیفیت مناسب و بالا می باشد.
  5. برند JCC : این برند هم ایرانی می باشد. این شرکت عمدتا در زمینه تولید محصولات و سینی های باکیفیت کریستالی فعالیت می کند.
  6. برند نیو هوم: یک برند آلمانی بسیار با کیفیت می باشد.

بهترین مارک سینی پذیرایی کدام می باشد

 

شکل و طرح ظروف پذیرایی

این مورد در سال های اخیر بسیار رونق یافته است. یکی از نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی  و سایر وسایل در این رده شکل آنها می‌باشد. درگذشته سینی ها عمدتا مدور بودند ولی امروزه این طور نیست. با رونق یافتن صنعت دکوراسیون، دیزاین، فنگ شویی و غیره شکل این محصولات هم تغییر کرد. طراحی وارد این صنعت شد و برای هر نوع محصول و هر مکانی شکل ظروف خاصی تعریف گردید. امروزه فرهنگ جدید از پذیرایی با شکل های مختلف ظروف سرو و پذیرایی برای رستوران ها، کافه ها و حتی مهمانی های خانگی تعریف و ایجاد شده است.

 

شکل و طرح ظروف پذیرایی

 

خرید و قیمت سینی سرو و پذیرایی

با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و همچنین مردم یکی از نکات مهم خرید سینی سرو و پذیرایی و تمام محصولات دیگر قیمت محصولات موردنظر می‌باشد. در صورتی که از یک مرکز و فروشگاه معتبر خرید انجام دهید می‌توانید هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشید.

خرید و قیمت سینی سرو و پذیرایی

نتیجه گیری

پیشنهاد ما به شما در زمینه فروشگاه لوکسینه می‌باشد. این فروشگاه یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه فروش لوازم آشپزخانه می‌باشد. در این فروشگاه انواع سینی و وسایل کاربردی آشپزخانه با مدل های به روز موجود می‌باشد. همچنین محصولات تمامی برند های معروف در مدل های مختلف در این فروشگاه موجود می‌باشد. قیمت های این فروشگاه را می‌توانید با سایر فروشگاه ها مقایسه نمایید. مطمئن باشید که با خرید از لوکسینه بهترین و به روزترین محصولات را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنید با ما در تماس باشید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.